Jenny

Sorg i mitt hjärta
I dag har kändes det som om mitt hjärta stannade när jag fick reda på att Raider lever sin sista vecka. Tur att jag kunde gömma mig bakom kameran för att fota Ida och slippa tänka på det. Han har på något sätt alltid funnits där känns det som......han var ju mitt allt ett tag. Nu 24 år gammal har han gjort sitt och ska få vandra vidare, han har dock verkligen levt på övertid då han blev sjuk och pensionerades redan -98 om jag inte minns fel. Efter det har han dock blivit frisk och varit rätt pigg och glad men nu så har han tydligen tacklat av och därför har det tunga beslutet fattats. Han kommer att saknas av mig enormt mycket..........




Sen har jag även fått veta att Power är sjuk och står på ultuna.......hoppas hoppas att han verkligen klarar sig. Vet ju verkligen att det är "k"´s största ögonsten och han är så fin. Han hoppade underbart på SURF, så fin.................

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress