Jenny

Ska "F" bo i ditt hål i natt
Lotta måste vara en av de roligaste personerna jag känner. Man blir glad i hennes närhet. När vi hade Karins möhippa så satt vi och snackade om ditt och datt, vips så kommer Lotta på att hon inte berättat när hennes granne (som tydligen är lite pryd om jag förstod det rätt) ringde till henne en kväll. Jag tror att det var nått i den här stilen

- Hej, det är "grannen". Ska "F" bo i ditt hål i natt?
- Hmm?... Va?
- Ja, alltså hmm oj det där blev ju lite fel.......

Tystnad

- Ja alltså ska hans bil stå på din parkering i natt?
- Ja, hi hi....nä det ska han inte.
- Hmmm tror du jag kan stå där då?
- Ja det går bra.

Tänk på vad tokigt det kan bli i bland =)
Lotta

Haha, jag tror hon frågade om han skulle bo i mitt hål :P Hahaha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress