Jenny

Kalla Fakta
Nu ska jag se på kalla fakta, det brukar inte hända så ofta.......men jag känner att jag måste se på detta. Vet inte hur jag ska ställa mig till frågan om en heltäckande....hmmm Nekab??? ja vad det nu heter men en heltäckande slöja.
Jag vet att de följer sin religion men om man får ha en heltäckande slöja eller vanlig slöja kan man då inte få ha mössa eller keps?
Om man som icke muslim eller jag ändrar mig (eftersom att jag inte är säker på exakt alla som bär slöja) om man som kvinna åker till ett land där de flesta bär slöja, får då denna kvinna jobba tex på ett dagis i t-shirt, shorts och utan slöja.
Sen funderar jag på hur man gör när man måste visa leg??? Hur ska den stackaren som tittar på leget veta att det är den personen under?
Jag vet inte vilka regler som gäller men jag måste titta på detta och kanske få lite vettiga svar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress