Jenny

tröttisar
Jag har ätit frukost och skrivit klart de sista jul/nyårskorten. Ja jag är inte så snabb men som de flesta vet så har jag inte mått så bra och gör inte det än heller. Jag tar dagen som den kommer =) Men nu är de iaf klara och de ska iväg till postlådan. Resten av familjen ligger och sover så det är tyst som i graven i huset.....om man bortser från Plexus som snarkar.
I dag ska vi nog åka bob, det har kommit en massa snö i natt igen. Underbart, ös på bara!
Funderar på att hämta lite mer frukost........ja så får det nog bli.
Jenny

Åh påminde mig om att jag måste posta några som är missade också! God fortsättning! Kram Jenny

Tessa

Ja papper brukar ju vara bäst när de är små =) Satt selma bland alla sina nyasaker igår morse, när jag tittar på henne nästa gång sitter hon ändå och lekr med kökssleven. =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress