Jenny

Mycket att skriva

Jag har rätt mycket att skriva om men det har strulat och varit segt så jag har inte skrivit på länge. Lite saker har jag nog redan skrivit om men här kommer iaf en uppdatering.

Förra veckan var det mycket att hinna med. Katja var här från måndag till fredag så det blev tandraspning för hela slanten. Öm i nästan hela kroppen.

Fredagen tillbringade jag först med att jobba sen blev det frissan i fyra timmar, klippte av 15 cm.....(ni som känner mig vet att det kändes som att klippa bort minst 1 m), klippte upp det och färgade. Sedan hem och åt middag och upp till kvartersgården, ordnade det mesta där uppe och vidare för att handla allt annat som skulle inhandlas. Hem och skivade grönsaker, ost och skinka tillsammans med goda vänner.

Lördag morgon blev det sovmorgon till strax före 10, såg lite skidor och duschade. Vidare till mamma för lite lunch och upp piffning. Fixade smink, hår och klänning. Dino och Lina kom förbi som stöd, tur jag har dem =)
Strax efter 15 bar det av med bilen till rådhuset, där väntade några goda vänner. Vi skämtade om att det inte kommer att bli av något bröllop då mannen saknades......men han stog tydligen på nedervåningen och väntade. Tillslut kom de iaf upp och cermonin kunde börja =) ingen protesterade och båda sa ja så nu är vi man och fru.
Vi åkte hem och åt tårta med släkten och sedan middag med goda vänner. Lite senare dök det upp ännumera folk och stämmingen var på topp. Vissa saknades dock under kvällen men tyvärr så har inte alla alltid möjlighet att komma så är det bara, nästa gång kanske ni kommer? Vi spelade singstar och guitar hero hela natten och de sista gästerna gick någon gång efter tre........

Vill säga tack så mycket till alla våra underbara vänner. TACK!

Emily

Vänta lite nu, var det ni som gifte er?!

Lotta

Det var bara så himla trevligt!! Tack för att jag fick komma :)

Anna B

Jag ser fram emotatt få se lite bilder här framöver :)

Lotta

Nämen vafasen, då har det blivit så hos alla hela tiden :P Nu ska det vara ordnat :)

Trollbottom

Men vad roligt. Ett stort grattis till er.



Men visst känns det lika före som innan fast kanske ändå inte

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress