Jenny

Snö, mer snö och ännu mera snö
Det började snöa i går kväll, sen hela natten och sen hela dagen i dag. Det är inte så att det bara har dalat små ynkliga flingor utan det här vräkt ner......Tog mig knappt från parkeringen på hippo, sen såg jag nästan inte vägen för det såg lika dant ut över allt så jag fick förlita mig på vägpinnarna (mindre roligt), fick stanna och slå av vindrutetorkarna flera gånger för att över huvudtaget se ut minsta lilla. Sen när jag hämtat barnet och ska in i garaget så kör jag fast. Får panik ringer nicke och vill ha hjälp. Smågungar fram och tillbaka och tar mig loss efter många om och men, nu är det bara att jag tar mig 2 dm kör fast måste backa och sedan fram igen. Så jag får köra fram och tillbaka 2 dm hela tiden fram och tillbaka fram och tillbaka........kommer till sist lös och bestämmer mig för att jag inte vill köra mer när det är oskottat så jag hämtar nicke så att han kan ta bilen själv hem ikväll och inte behöver cykla för det är ju inte heller så lätt.

Undra bara hur jag ska komma till träningen i kväll??????
tessa

oj, att de hunnit komma så mkt snö innan du börjat!? När jag åkte hem efter 5 imorse var de knappt nått och snöade nästan inte heller. Fast när jag vakna vid halv 3 hade det ju som kommit en hel del! =)

Johanna

haha...som att vakna upp i en helt ny värld =) =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress