Jenny

Vänner
Satt och läste jojos blogg, hon hade skrivit om vänner. Jag håller med henne, vissa vänner är så lätta att hålla kontakten med och det känns som om man alltid har kännt varandra. Enkla att prata med och lättsamma. Med riktiga vänner blir tystnad aldrig pinsam......Med vissa vänner pratar man nästan aldrig men det känns ändå så rätt och enkelt när man väl pratas vid, som om man inte hade varit ifrån varandra något alls.
Varför är det då så att vänner glider ifrån varandra? vad är det som gör det?

Man ska vara rädd om sina vänner man vet aldrig när man behöver dem. Vänner ska man vara för att man vill vara med varandra annars kan det vara, jag orkar inte jaga folk. Jag har mina vänner och dem värdesätter jag så högt så jag inte tror de kan förstå. Ett litet samtal kan göra så mycket, tex i går så ringde min vän och vi pratade om allt och ingenting ett bra tag och det kändes bara så bra, så kravlöst och enkelt. Det är så det ska vara =)
Lina

Haha ja det är ju tur att ett samtal kan göra mycket.. tänk då mina 100 om dan=) det måste ju ändå betyda mest då=) Tror att vi alltid kommer att vara vänner för att vi vill vara det=) helt enkelt..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress