Jenny

Första dagen
I dag har jag jobbat min första dag sen juli -07 =) det gick super bra. Dagen gick jätte fort och man hade saker att göra precis hela tiden. Det var trevligt att vara tillbaka bland sina arbetkamrater med.

Vi hämtade hem Campeia från Brån och det ska bli så roligt att få arbeta med henne. Kan ju villigt erkänna att jag är väldigt väldigt partisk då det gäller alla frågot kring henne. Hon är vackrast, sötast, snällast, bäst osv =) hahah men det lägger sig nog när hon börjar bråk fast å andra sidan så om hon är hälften så snäll som sin mamma så ska det nog gå bra.

På onsdag ska hon få sitt första träns och vi ska upptäcka världen lite grann. Ska bli så roligt. Tänkte även hinna med Cobra en stund. KM börjar ju sent så jag vill inte rida på han när han vilat så länge och inte någon är med.

Det blir nya friska tag på onsdag!
Johanna

annars kanske jag kan hjälpa dig med han om du vill...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress