Jenny

Bröllop
Lucas sover och jag göra inte så mkt alls. Jag borde gå och duscha men då kan jag lova att han vaknar. Nicke är på återvinningen med pappa så jag får nog vänta tills de är tillbaka. I dag ska vi iaf på Anna och Stefans bröllop.....undra vad de gör precis nu?? Är ju lite att stå i precis innan om jag säger som så =) Känns roligt att Erik och Elin ska med oxå, undra dock hur det ska gå för stackars Elin som har sådan foglossningar....vi kanske får bära hon eller köra hon i Lucas vagn så får han gå =)

I dag kommer delar av familjen T hem oxå så det ska blir trevligt att få se dem i morgon.

Nu funderar jag bara på vart solen har tagit vägen, de hade lovat det i dag.......
Junitjej

Så kul med bröllop!

Johanna

hihi ja, jag älskar den där pinscherbilden.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress