Jenny

En lång dag

I dag har vi hunnit med ganska mkt eller kanske inte mkt men ändå haft en full dag. Dagen började med att jag fick lite sovmorgon och sedan blev det frukost med som sedan övergick till en långpromenad med hundarna och familjen johansson. Vi stannade till vid en lekplats så att barnen fick leka av sig, då menar jag alla barn =) stora som små. När vi kom hem så åkte jag och red pärlan, hon var duktig som vanligt och man skiner som en sol då man ridit klart. Selma åkte kungligt då Robert bar omkring henne i babybjörnselen. Hem och bytte om, Britta kom förbi och hämtade hundarna och vi styrde mot MAX *mums* det var länge sedan. Vidare till haga och umgicks med familjen T. Framåt em så åkte vi hem igen och Lina kom förbi och hämtade mig så att vi kunde åka ut till Sävar och leka lite med Wilma och fölet. De fick jogga lite på ridbanan och det tyckte han var super roligt. Snackade strunt en stund medans de fick beta lite i hagen och sedan fick de gå in för natten. Vi åkte hem och fikade och sedan blev det film, På andra sidan häcken såg vi och tro det eller ej men Lina hade inte sett den.......skumt, måste var den enda filmen i världen som hon inte sett =) Nu så ska jag dra mig mot sängen för jag börjar faktiskt känna mig trött och det är inte en vanlig känsla i min kropp ska ni veta. 

Johanna

Jag skulle ut på E4an mitt emot max...stod stilla och väntade på en lucka... åsså bara pang!

Johanna

Ååh...säg till mig bara när det passar =) jag kan hyra den!! hehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress