Jenny

Tårar

Som vanligt är jag då den blödigaste människan på jorden, jag klarar inte av att se sorgliga saker på TV utan att börja gråta. Det slår aldrig fel, minsta lilla som det berör någon så kommer tårarna fram. Nicke är ju van vid det här laget så han bryr sig inte så mkt längre men jag tycker att det är mkt störande att tårarna alltid måste falla så fort det berör på något sätt. Hur som helst så såg vi på MJ´s minnesceremoni och tårarna föll då i tid och otid, inte för att jag har varit något större fan av honom och därför fällde några tårar utan för att folk verkligen verkade berörda. Det gick ganska bra tills slutet då hela familjen J gick upp och höll tal. Tårarna började rinna och när sedan Paris, MJ´s dotter skulle hålla tal och hon började gråta ja då svämmade mina tårkanaler över.................

Angelica

Jag tror vi är lika blödiga, haha! Har aldrig varit något stort fan av Michael, men när de personer som höll tal/sjöng visade hur ledsna de var, jag då tjöt jag som jagvetintevad. Och det var starkt gjort av hans dotter! Känns som om hon smällde till de elaka människorna lite på käften där, de som tvivlade på Michael som far.

Petra Björnerbäck

Hej Jenny!



Jag grät också när jag såg MJs minnesstund! Han har bidragit med mycket till denna värld, dels med sin musik, men även med mycket annat!



Trevlig sommar!

Lotta

I know the feeling!! Mycket störande vissa gånger :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress