Jenny

Fräckisar (till dig som tål)

Självförtroende I
Den unga blondinen hade nyss gift sig med en gammal gubbe på 87år
och när bröllopsnatten kom, kröp hon ner mellan lakanen och började
puffa till kuddarna.
Plötsligt brakar toalettdörren upp och ut stiger gubben med ett riktigt
praktstånd, kondom på, klädnypa på näsan och hörselskydd över öronen.
- Men herre gud! skrek blodinen, vad gör du Alfred?
Då svarade gubben:
Det finns två saker i livet jag hatar!
1) Det första är kvinnor som stönar och skriker.
2) Det andra är lukten av bränt gummi.

Självförtroende II
Så var det tjejen som smög in på herrarnas toalett, eftersom det var
en jäkla kö på damernas.
Hon satte sig brebent över pissoaren och började kissa.
När hon var färdig, drog hon av en riktig rökare så den riktigt skorrade i väggarna.
Killarna inne på toaletten, tittade med stora ögon på tjejen.
- Vaddå? sa hon högt och tydligt.
- Ni skakar ju er när ni är klara, då kan väl jag för fan blåsa min torr!!

Romantik i vardagen
Tjejen står och strippar framför sambon, som bara har ögon för TV:n.
- Ser du inte vad jag gör? säger hon irriterat när hon har hunnit till trosorna.
- Jodå, men kan du inte sortera tvätten någon annanstans?  

Gammal goding!
Fröken hade läxförhör på lågstadiet i Tierp. Varje gång Kalle fick en fråga
slickade han på fingret och strök sig över pannan. Fröken ville till slut veta
varför han gjorde på det viset varje gång han fick en fråga.
Kalle svarade:
- Jo det är därför att ibland när vi lagt oss och skall somna så brukar
mamma säga till pappa: - Stryk lite saliv på huvudet så går det lättare.

Roffe var hos läkaren
Roffe var hos läkaren och förklarade att han inte kunde få stånd.
Läkaren:
- Vänta tills din fru har somnat, så smeker du henne mellan benen till
du känner hennes safter. Sedan smörjar du det under din näsa och då kommer du att få stånd.
Roffe gick hem och väntade på att frun skulle somna och han smekte henne och
smetade ut hennes safter under näsan.
Och mycket riktigt fick han stånd och väckte då sin fru.
Frun:
-Vad f-n väcker du mig mitt i natten för, bara för att visa att du har näsblod för.

Johanna

Oj haha...detta gjorde def. min dag =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress