Jenny

Harembyxor
Jag är inte särskilt intresserad av mode, bryr mig inte om alla erbjudanden som trycks upp i ansiktet på en men när jag såg Ginatricots tvreklam om den nya haremsbyxan då stannade min värld. VAD I HELA FRIDEN ÄR DET FÖR BYXOR????? Kan det finnas något fulare att ha på sig? Ska de verkligen sitta så som de gör och om inte ens en snygg kvinnlig modell passar i dem hur i hela friden ska en normal svensson då kunna ha dem på sig?? Ja jag säger då det, vart är världen på väg? De kommer ALDRIG att komma in i min garderob i alla fall.
Emily

Inte i min heller. Det är det fulaste jag vet.

Johanna

haha....jag håller med. De var bland det fulaste jag sett... ser ju ut som att man skulle haft en blöja på sig därunder...

Johanna

Ja jag såg de där också... tycker dom är bland det gräsligaste jag sett...ser ut ungefär som man har blöja på sig under... huva =(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress