Jenny

Kurs
I går var jag på kurs. Måste säga att jag ibland inte förstår mig på folk som går på kurs. Vi var på en kurs som skulle hjälpa att göra en bra hemsida. Kursledaren säger åt oss att starta datorerna så vi kan börja och hon säger - Vart startar jag datorn???? Redan då kunde jag ana att denna kväll skulle bli lång. När halva kursen är klar så säger hon rakt ut med hög röst, samtidigt som den stackars kursledaren pratar - Nä nu tänker jag gå hem, jag förstår inget och jag trodde att denna kurs skulle vara om lokstöd........sen har jag sex mil hem så nu ska jag gå! Och sedan försvinner hon ut genom dörren.......
Blir bara irriterad eftersom att KM skulle gå med mig på kursen men hon fick inte plats. Det var fullt sa dom men så vitt jag kunde se så var det då tre datorer lediga...... 
Eleonor

Haha men guud! Riktigt illa! KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress