Jenny

Män som hatar kvinnor
Då har vi varit och sett filmen, sist av alla =) Kommer inte ihåg när jag var på BIO sist.

Filmen var ruskigt bra så nu väntar vi med spänning på de andra två. Jag har läst alla böcker men det är roligt att få se det på film med. Måste erkänna att jag blev riktigt illamående när förmyndaren förgriper sig på Lisbeth i början, ursch säger jag bara. Det var så jäkla skönt när hon fick ge tillbaka. Jävla svin!
Även om jag läst boken så pirrade det ändå i magen och var spännande. Hoppade till flera gånger =)

Nu skulle jag även vilja gå och se Änglar och Demoner men när ska jag hinna det då?
Johanna

visst är det roligt =) Den såg jag och N förra veckan...den tyckte jag var jättebra =) spännande från början till slut =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress