Jenny

1:a advent
Tänk vad tiden går fort, redan 1:a advent. Jag känner mig lite bättre varje dag men jag må säga att det går mkt långsamt. Mamma ska komma förbi och hjälpa oss att pynta lilla huset eftersom att jag inte duger till att göra nått. Lucas sover och vi slö tittar på reprisen av IDOL.
Jag måste säga att mina vänner inte riktigt tänker på mig......de är dåliga på att uppdatera sina bloggar! Tänk på att jag inte har nått att göra på hela dagen......bara vila, vila och vila. Uppdatera genast era bloggar, kanske inte du Jojo du är rätt duktigt =)
olatidman

glad första advent!

Johanna

Tack...gör en uppdatering nu till din ära =) och ja du har rätt...jag är såååååå avundsjuk =)

tessa

Varsågod, nu har jag uppdaterat igen =) Selma vill också bara leka när hon ska sova. Ser hon Robert blir hon klarvaken och helt galen. =)

tessa

men nu måste ju du uppdatera också! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress