Jenny

Tid?

Vart tar all tid vägen?

Jag gillar verkligen inte när veckorna ser ut som de gör när nicke jobbar till 18. Vi hinner knappt ses och Lucas får bara träffa sin pappa en kort stund. Jag är trött hela tiden och får inte tid över att göra nått annat.

Nu har jag suttit med lite sponsorbilder men jag måste kolla upp lite mer fakta i morgon innan jag fortsätter. Det är inte heller så lätt att välja bland ca 1300 bilder.........jaja var sak har sin tid och jag hinner.

Sen så har jag så dåligt samvete för att jag inte har hunnit ringa min vän som är i Lund. Jag hade mer än gärna åkt ner dig men än en gång så är det den rackarns TIDEN!! jag måste ringa i morgon för annars så har jag prioriterat fel någonstans!

Jag hinner inte träffa mina vänner och jag hinner knappt gå ut med hundarna. I dag gick jag dock en stund med dem innan middagen hos mamma och jag måste säga att det var underbart härligt att promenara nere i hagaparken och se hundarna leka. Om jag bara hade haft min nya telefon så hade även ni fått se lite av det underbara jag såg. Då kommer jag dock in på den eviga väntan på telefonen som oxå gör mig galen och de för mig vidare på att jag har ont i magen över väntan på Issas jacka......jag gilllar inte att vänta på tradera saker......tänk om, jag säger tänk om det är en falsk säljare........oj oj oj.

Jaja nu sover dock barnet, Sanni och Nicke övningskör, djuren vilar där nere och jag har för en lite stund sedan bestämt mig för att göra vad jag vill ikväll.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress