Jenny

För att jag inte har något annat att göra
Klädsel

Vad har du på dig idag:
Svart t-shirt, grå mjuksibyxor, svart/vit randiga sockar + en extra tjocksocka över min trasiga fot
Vad använder du just nu för skor: Just nu? har jag bara en rosa Crocs på mig
Favoritfärg på kläder: Svart är i allmänt snyggt.....ja, det är nog det som jag sattsar på

Senaste person som
Sov i din säng:
Måste vara jag, hade sovmorgon
Du pratade med: Niklas
Du delade en drink med: Du när jag drack en drink senast så var det istid
Du gick på bio med: Måste vara Lina och Jojo kanske
Du gick på stan med: Kerstin, Eva och Lina
Skällde på dig: Plexus, han är den enda som skäller

Senaste
Låt du hörde:
Nått som spelade på  rix fm, lyssnade inte så noga
Film du såg: Män som hatar kvinnor
Mat du åt: Te och knäckemacka
Kram: Mamma 
Puss: Lucas
Fest: Oj, det var ett tag sedan sist....
Känslan: Ont i foten 
Ilska: När Plexus slickar på sin tass som har ett litet sår 
Resa: Italien
Glädje: När jag vann över Lina i betapet
Dröm: kommer inte ihåg
Boken du läste: Twilight, alla böcker. Det bästa jag läst tror jag...om jag inte räknar Stieg Larssons böcker
Personen du träffade: Niklas
Personen du pratade i telefon med: Niklas
Personen du fick sms av: Frida
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror inte jag ätit det
Gången du var utomhus: Italien i maj
Gången du sov: Ja det måste ju ha varit i natt då
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I går
Saken du köpte: En tröja på DIXI, ja jag vet att det inte heter tröja men jag kommer inte ihåg vad det heter.

Om dig

Namn: Jenny
Ålder: -81 räkna själv
Smeknamn: Jensa, Nyström, jenkan.....
Syskon: Tre underbara småsystrar. Sanni, Fliz och Issa
Sysselsättning: Jobbar heltid och försöker få dygnet att räcka till
Bra egenskaper: Ej långsur
Dåliga egenskaper: Svårt att säga NEJ
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg: Blå/Grön
Skostorlek: 36-38
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress