Jenny

Onsdag
I dag är det både fotboll och IDOL tur att det är samma kanal så att jag inte missar nått även om jag kan spela in på boxen så är det ändå bra. Synd bara att våran box är knäpp och hänger sig nästan hela tiden, iaf några gånger per kväll. Det är mycket irriterande då man ligger i sängen på kvällen och ser på nått som man spelat in och sedan så hänger sig boxen och jag måste kliva upp från den varma sköna sängen för att dra ut en jä**a kontakt i ett annat rum. När vi har ringt och frågat om detta problem så är de medvetna om det och de jobbar på det men har ingen aning om när det är klart.......så jag ska snällt betala för en box som kan hänga sig tre fyra gånger på rad. Ur och i sängen fyra gånger på några minuter är ganska irriterande kan jag lova.......
Hur som helt så ser jag fram emot kvällen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress