Jenny

Trött

Jag känner mig trött och matt i hela kroppen efter att ha fotat hela dagen samt jobbat. Måste säga att det finns ruskigt fina hästar i vårat avlånga land. Har iaf fått låna en mkt fin kamera och med lite hjälp från Roland Thunholm så kom jag igång ganska bra. Det är dock inte lika roligt att fota inne tycker jag eftersom att ute så blir det sådan fina kontraster och man kan verkligen se hur hästarna blänker.

 








Höll nästan på att glömma att berätta att Sandra och Carash 2 gick vidare till Globen finalen
Linnea- ungmamma och hästnörd ;)

Så fina bilder du fotat :)

Amanda

Hej Jenny, jag var med på JSM i Umeå i år och undrar om du möjligtvis tog några bilder? Amanda Gullström på hästen Valence. Vi var med i finalen.

Mvh Amanda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress