Jenny

Flicka eller pojke?
Det finns så många myter om hur man ska se ut, äta, må och vara när man väntar barn. Alla gissar om det är en pojke eller flicka. Alla har sina egna teorier och erfarenheter om vad som avgör vad det är. Själv har jag inga teorier om det är en flicka eller pojke jag känner mest att jag vill att allt går bra och att det föds ett friskt och välskapt barn, kön spelar ingen roll. Dock måste jag säga att när Lucas låg i magen så var jag 100% säker på att det var en pojke men hallå......det är ju ändå 50% chans så jag hade kanske bara tur. Denna gång är magen nästan lika stor (1cm är skillnaden till er som tror att det är mer), jag känner mig på samma sätt och jag är lika rörlig och sugen på promenader. Det som än så länge skiljer sig är att jag inte har fått någon "rand" på magen denna gång men den kommer säkert.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress