Jenny

hinner mycket
Man hinner verkligen mycket när man är hemma och har en son som är på rätt sida. Vi har varit ute på morgonpromenaden, ätit god lunch, sov 20 min innan hostan satte igång igen på stackars barnet. gick ut på gorden och lekte/skottade snö i 2,5 timme. Plockat ut diskmaskinen, vikt ALL tvätt och det var inte lite. Varför sparar jag sådana högar???. Plockat bort en miljon leksaker och dammsugit hela nedervåningen. Anledningen till att barnet lät mig göra alla saker inne berodde endast på att han höll på att strö solrosfrön över hela vardagsrummet.........smällar man får ta.
Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm och sedan blir det middag och jag hoppas att barnet kommer att sova ordentligt i natt. Han behöver det verkligen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress