Jenny

Regn och rusk
Dagen började med att jag vaknade klockan 06.00, före Lucas och det vill jag verkligen inte göra. Jag vill sova!!! Sen blev det frukost och välling till barnet. Den dagliga promenaden kändes mindre lockande då det regnade/snöade och blåste kraftigt. Tyvärr så hjälps det inte när man har hund så det var bara till att ta på sig lite bättre kläder och traska ut. Tanken var att Lucas skulle vara på dagis i dag men efter en liten hostattack på morgonen så bestämde jag att en dag till hemma inte kan skada.
Dagens promenad blev iaf till Helga, tillbaka till Colins dagis, upp till Statoil, ner till cykelbron som går över E4:an, upp längst ÖK och sedan hemåt. En trevlig och skön promenad dock med lite mer kupering än vad vi brukar gå så vi får se hur man känner sig i morgon.
Skyndade mig hem för att ta emot Anticimex men upptäckte efter min städning att det inte skulle komma fören i morgon. Irriterande!
Hem till Helga och Kevin för en underbart god lunch och en massa struntprat. Colin kom hem efter två och sedan var det fullt ös kan jag lova.
Strax före fyra styrde vi bilen mot Nicke och sedan hem. Vi orkade inte göra middag så det blev varma mackor till oss och korv med makaroner till Lucas.
Nu ska vi börja ta ner köket, iaf de övre skåpen men det är ju en början.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress