Jenny

Snart är det sängen som gäller
Är som vanligt helt slut efter en dag på jobbet. Det märks att man är tyngre än vanligt och att fötterna är svullna. Det går dock bra att jobba under den tiden då jag är där. I dag har vi hunnit med att göra klart hela Akkes hage så nu är två hagar helt klara om det nu inte ska på en tredje tråd men vi får se. Åkte hem och hämtade Lucas på dagis, han är fortfarande snorig (tre dagar) men det är väl barn nu????? Jag har inte tagit det för mer än en förkylning men tydligen så har vi olika uppfattningar där. Fick höra att han ALLTID är snorig och att vi borde kolla om han är allergisk.....hmm jaja jag tror på en vanligt hederlig förkylning ett tag till iaf =) Lekte en stund på tomten när vi kom hem och sedan cyklade vi en sväng med hundarna och sen mat. Blev lite blandat för alla, Lucas åt dock mest is. efter middagen blev det bad för mig och Lucas och sedan så har vi bara slappat i sängen innan Lucas somnade och jag la mig framför dumburken. Nu känner jag dock att min sovklocka ringer och jag ska nog ha en dejt med kudden. Ny dag i morgon, hoppas Lucas håller sig "frisk" iaf denna vecka ut.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress