Jenny

Trött eller konstig humor?
Läste precis på VK om en räv som tagit sig in till en flock flamingor i en djurpark i Helsingfors. Den hade dödat två och de övriga 14 dog av chock när de såg sina döda artfränder...........läs mer
Det jag vill komma till är att det givetvis är fruktansvärt tråkigt att det blev så här men antingen är Nicke och jag väldigt väldigt trötta eller så har vi en mycket konstigt humor för vi skrattade så mycket så att tårarna rullade och jag kunde inte fortsätta läsa hela artikeln för jag såg inte texten. Jag ser framför mig hur 14 stycken flamingos står där på led på ett ben och alla tippar omkull en efter en.
Trött eller konstig humor?????
Erica

Det VAR faktiskt lite roligt. Jag skrattade också ;) Alltså om nån dött av chock, men alla andra 14 dog av chock... Måste vara ett extremt känsligt djur...

Karin

Känns inte som om flamningosar har så bra överlevnadsstatistik om alla kolarvippar av att se sina döda kompisar :P Ingen flyktinstinkt där inte.

Var lite lustigt tyckte jag med =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress