Jenny

Handla
I dag har vi storhandlat, allt man kan tänka sig och lite till. Skönt att få fylla upp lite i kylskåpet, konstigt bara att det ändå ser tomt ut. Jag förstår efter dagens handling vad Ida menar med att inte handla på "pensionärs tid", helt sjukt långa köer. Nästan alla kassor var öppna och köerna ringlade sig långa precis som innan jul eller midsommar......shit. Tur man har shop express säger jag bara.

Lucas var i stort behov av nya byxor så jag slank in och köpte ett par på KappAhl, givetvis så hittar jag alltid lite mer. Dock känner jag att jag faktiskt fyndade i dag, en vinteroverall av samma märke som han har på byxor och jacka. Om overallen är hälften så bra som de så kommer de att duga i vinter. Jag vet att förra året då de sålde byxor och jacka så gick de åt som smör i solsken så jag är impad att jag verkar vara en av de första som han shopa dem. Skönt att ha fixat i alla fall en overall till vintern.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress