Jenny

Larvigt värre
Har kommit hem från en trevlig promenad i solen och blåsten. Colin sprang som ett yrväder hela tiden och höll låda, hundarna busade och Helga och jag han prata om allt och ingenting. Halvvägs in i promenaden så dök det upp en stor larv på vägen, ca 10 var den nog. Colin och jag blev överförtjusta, Plexus med.
Plexus försöker nosa på den men eftersom den hade en tagg i rumpan så tyckte jag var olämpligt.


Vi traskade runt ängarna och möte inte alls så mycket folk som kan man tänka sig när solen skiner, det är helgdag och klockan är mitt på dagen. Det är ioförsig ganska skönt när man slipper koppla hundarna hela tiden. När vi vände hemåt igen så upptäckte Helga att en stor höbal befann sig mitt på vägen och det konstiga var att vi inte såg det när vi hade passerat där lite tidigare. Är det ett bevis på att vi inte är så uppmärksamma när vi är ute och går??
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress