Jenny

Morgon
Sitter med Nova i famnen, hon vill verkligen inte sova själv. Nä, det går inte bara lägga ner henne för hon skriker högre och högre tills hon nästan inte får luft och tårarna sprutar så jag håller henne hellre. Tycker att Nickes inlägg häromdagen är klockrent:
Är övertygad om att 7 veckor gamla bebisar har stenkoll på vad dom gör.
Nova somnar i min famn, jag lägger ner henne i barnvagnen. Klarvaken! Gungar henne en stund över mattkanten, fortfarande klarvaken. Hon börjar gnälla, jag lyfter upp henne, hon ler hånfullt och somnar på 2 sekunder :)

Är det inte underbart så säg =)

De andra i familjen sover fortfarande men jag hoppas de vaknar snart för vi har lite ärenden att göra innan besök klockan två och sedan oxfilé till middag med Lina som gäst.
I morgon blir det Vännäs och hopptävling får se hur länge Lucas tycker det är roligt fast om Lina är där så kan han antagligen stanna hela dagen.
Anonym

Kan bara säga det är lika när dom är 7 mån. Kevin somnar om direkt på natten när jag tar han i famnen. Vaknar ögonblickligen när jag lägger ner han. Kansk inte de roligaste att höra för utom de är dom ju helt underbara våra små.:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress