Jenny

Träningstest
I dag har jag då provat mina nya skor. Efter middagen gick vi en promenad på 2,43 km enligt min "personliga tränare". Tiden blev 28 minuter och 36 sekunder, vi var ju tvungen att kolla lite finesser under promenaden så tiden är inget att sträva mot i mina mål. 175 kalorier brände vi och tempot var 11'44 per kilometer. Jag kan inte få några steg räknade än eftersom man ska calibrera "mojängen" när man har gått en längre sträcka och då måste man veta exakt hur lång den sträckan var. Vi får ta bilen och testa i morgon.

Måste säga att det är lite roligare när man ser hur mycket man går.

PS: När vi gick promenaden i morse så gick vi ca 8500 steg och det skenade vidare när vi kom in, när vi åkte och handlade så var det en bra bit över 9000 iaf och det är en bra början på min träning. Så alltså ca 10000 steg på förmiddagen och 2,43 km promenad på kvällen kan läggas i dagens träningspåse DS
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress