Jenny

Trevlig kväll
Har kommit hem från en trevlig kväll hos Lina, massa trevligt folk som man han surra med. Klockan gick alldeles för fort och vid tolv så åkte Helga och jag hem, tror båda var nöjda men jag tror också att vi ser fram emot en helkväll med utgång och hela paketet. Vi pratade om det och jag kommer inte ens ihåg när jag var ut sist. Skulle vara trevligt att samla alla för att kanske äta gott och sedan gå ut, eller bara stanna hemma. Men i alla fall samla alla som vill, har tid och kan för en trevlig kväll tillsammans.
Nu ska jag dra mig mot sängen, mata Nova och sedan sova en stund innan nästa matning. I morgon blir det promenad med Helga. 
Lina

Det var så himla trevligt att ni kom en stund =) jag längtar åsså tills ni kan gå ut =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress