Jenny

bättre eller sämre?
Jag tror jag känner mig bättre eller känner jag mig sämre? Nä jag känner mig bättre för jag är inte lika snorig och jag hostar inte lika mycket, däremot blir jag fortare trött och känner mig andfådd. Är inte lika tung i huvudet heller och humöret börjar bli bättre. Kände mig dock helt färdig efter att jag lämnar Lucas på dagis, släpade vagnen genom skogen i snön, lämnade barnet, surrade skit med Helga styrde vagnen mot skogen igen, släpar, släpar och släpar nästan framme så upptäcker jag att traktorn skottat gården och nu är min stig borta, utjämnad med en massa snö.....typ 70 cm högre upp än där jag står med vagnen nu!! Jag orkar inte vända och gå runt allt för det är en bit särskilt då man står 2 meter utanför huset.....vänder på vagnen och drar den cm för cm hela vägen upp, hel slut och svettig står jag äntligen på fast mark hemma vid husknuten, tjurig vinner!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress