Jenny

bla bla bla
Så mycket snack om Minnah och Jay innan finalen av IDOL, på något sett togs fokus från musiken till en hetsjakt på om de är ett par eller inte. Jätterubriker i tidningar, intervjuer och en massa bilder. Varför inte bara fokusera på musiken och det som de egentligen handlar om. Ingen vet något om något, alla gillar att läsa en massa skit om alla, tidningarna lever på att sälja lösnummer och alla gillar snaskiga detaljer om andra. I dag när jag läste tidningen stod det åter om Jay i tidningen och jag är inte bättre än någon annan och läste och nu var han och Sara ett par igen......jaja kanske de har varit det hela tiden och att allt detta var ett spel för galleriet eller så är Jay en sådan där person som alltid kommer att dra rubriker till sig, men det folk glömmer är ju att de var två om det i så fall, alla skriver om Jay men Minnah då? Jaja hon hade ingen pojkvän men ändå. Sen tror jag inte att det är det lättaste att vårda sitt förhållande under de omständigheter som råder under IDOL och att man säkert kan känna känslor för de personer som man har så nära sig under denna tid, som förstår och är i samma situation, man kanske tror att det är starkare känslor än det är och det upptäcker man när IDOLlivet är över och vardagen börjar. Hur som helst så tycker jag att det var rätt att Jay vann och har en underbar röst och jag hoppas att det kommer att gå bra för han, självklart hoppas jag att det går bra för Minnah också.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress