Jenny

upphittat
Lucas björn och filt försvann för flera veckor sedan, vi har letat och letat, även Novas filt har varit bort. Känns som om vi vänt upp och ner på hela huset utan resultat. I måndags när jag letade en ryggsäck till Lucas så ska jag flytta bort en skötväska som vi inte använder, hmm ovanligt tung tänker jag och bestämmer mig för att öppna den. Döm om min förvåning när filtarna och björnen ligger överst i väskan och bara väntar på att få bli kramade och mysta med. Börjar fundera på om vi hade dem hos mamma när barnen sov där när vi var på 40-årskalas.......så kan det vara och detta var i september. Hur som helst så blev Lucas mycket glad att de var åter och det är huvudsaken.
Jennie - Stolt matte och blivande mamma

sv: Haha visst är det ett fint namn :)

Jag har testat allt möjligt, inget fungerar.. Får hoppas de släpper av sig själv bara..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress