Jenny

Dagis är stängt
I dag så är jag hemma med Lucas för att dagis har stängt, planeringsdag tror jag. Visst förstår jag att de måste ha planeringsdagar och hålla stängt men måste det vara precis första veckan efter julledigheten? Kunde de inte väntat några veckor? Hur som helst så tänkte jag att Lucas kanske sover till halv åtta eller nått för han gör ju gärna det men icke picke! Han vaknade före sex och ville inte se på barnprogram som han brukar utan ville bara vara med sin mamma som i sin tur gärna hade sett lite nyheter och vaknat i lugn och ro.
Jag har iaf hunnit med att duscha, tvätta håret, äta frukost, diska ALLT på diskbänken och det var inte lite, slänga hushållsavfall, plockat undan tetrapack, packat lunch och fika till Lucas och klätt på han.
Jag funderar på att gå hem från stan efter lunch......tror det lutar åt det. Jag har ju inte så mycket annat för mig och det är bra att röra på sig. Hundarna behöver komma ut lite ordentligt med.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress