Jenny

Otäck olycka
Precis innan det var Anjas tur att starta i dagens super-g så kraschade Nadja Fanchini väldigt otäckt. Man hörde verkligen hur ont hon hade när hon vrålade ut sina smärtor. Anja fick vänta på sin tur, men körde sedan ut på samma ställe. Jag måste säga att jag verkligen kan förstå att man blir spänd efter att ha fått vänta på sin tur efter den olyckan. Även om hon är ruttinerad så måste det någonstans i bakhuvudet knaga lite grann i alla fall. Jag kan ju ha fel men det kan ju inte vara mer än mänskligt att tankarna börjar snurra.
Sen har vi då herrarnas åk. Sex stycken kom till andra åket och alla klarade sig ner. Det kan verkligen inte vara lätt att ta ut vilka som ska få åka till OS när alla helt plötsligt börjar åka jättebra. Bäst måste jag nog ändå säga att jag tycker att Byggmark var. Han har inte haft det lätt att stå på benen och nu gjorde han ett bra första åk och ett superbra andra åk.
Roligt att det går bra för svenskarna. Nu hoppas vi på medaljer på OS!!
Victor

Hej hoppla!



Såg den där kraschen jag också, såg inte vidare bekvämt ut!

Såg rent av läskigt ut, och sen körde Anja ur på samma ställe.. värdelöst!



Måste säga att pojken din är grymt söt =)



Ha de!



//Victor

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress