Jenny

explosion
I natt när jag ammade och resten av familjen låg och sov så small det till så högt så att jag hoppade rätt upp i luften och Nicke vaknade med ett ryck. Vi tittade på varandra och undrade vad det var? Jag frågade Nicke om det kanske kunde vara åska som var precis rätt ovanför huset eller nått......PANG! sa det då helt plötsligt igen, denna gång med ett litet mer muller efteråt. Vi tittade åter på varandra och fattade ännu mindre, Nicke fiskar upp telefonen och vi försöker läsa på VK om det är någon som vet vad det kan vara. Bara några minuter efter så kommer den första notisen om det men det verkar inte vara någon som vet vad det är. Vi tänker att det måste ju stå i morgon i alla fall.......nä inte ens nu i kväll, snart ett dygn efteråt så är det ingen som vet vad det var. Många har hört det och det är stor spridning över hela stan. Alla verkar lika förvirrade och förvånade över vad det kan vara. Jag är ju en mycket nyfiken individ så jag vill verkligen ha ett svar på vad det kan vara. Det lät mycket mycket högre än jordbävningen men ändå lite samma känsla.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress