Jenny

Konstigt
Det är en konstig känsla som spridit sig här hemma. Vi har helt plötsligt inga sjukhusbesök inplanerade (bortser från sista i morgon), våran oro har tonats ner till normala småbarnsoron och vi tar varje dag som den kommer. Helt plötsligt känns det som om hela sommaren ligger framför oss och vi vågar tänka på att göra något roligt tillsammans. Lycksele Djurpar, Havsbadet, paradisbadet eller Kolmården. Jag känner att saker som jag småstörde mig på innan Nova föddes har helt dött ut. Jag kan helt enkel inte irritera mig på saker som kan göras senare eller på ett annat sätt. Familjen mår bra och det är det som räknas.
Lisa ♥

Ja, får nog hålla med där! Det viktigaste är att familjen mår bra, men ibland...hihi...kan man bli galen då barnen springer ut o in och drar in gräs & grus...åhhh!

Jannicke Simonsson

Mammahjärtat värker när jag läser din blogg om lilla Nova...Vill bara skicka en stor kram till hela familjen och hoppas av hela mitt hjärta att ni får fortsätta att må bra! Massor av styrkekramar till Nova och resten av familjen!



Hälsningar Jannicke

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress