Jenny

Bra
Allt gick bra hos BM, magen hade växt en cm på en vecka eller så var det bara det att bäbisen kröp ihop förra gången för nu låg den åter exakt på linjen. Bra blodtryck, blodvärde och alla andra värden såg bra ut så nu tycker jag att den kan komma ut. Den är ju fixerad så det är bara till att bestämma sig för att komma. När vi lyssnade på hjärtat i dag så fick jag för mig att det är en pojke.......men som sagt jag vet inte. Kan inte bestämma mig men i dag lutar det åt pojke.
lina

ja du blir det en pojke så blir det en pojke, blir det en tjej blir ju det lika kul=) bara det inte blir en det =)

Tessa

ja det hade vi nog kunnat men jag såg det där så sent. Kanske kan träffas i helgen eller nått om du inte har tänkt föda eller nått då =)

gizmo

Jag tror på en flicka jag :-)

Kusin Marlene

Håller tummarna för att allt går bra! Jag kommer och hälsar på när den är kläckt:) KRAM!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress