Jenny

En myra i tv:n

Helt plötsligt när jag och Lucas sitter och tittar på tv så dyker det upp en myra i ena kanten, eftersom att jag är smidig som ett kassaskåp så ropar jag på Nicke och frågar om han kan ta bort den. Han kommer ut i vardagsrummet, går fram till tv:n och tar tag i myran......hihi trodde han ja. Då visare det sig att myran är på insidan av glaset, i tv:n. Jag tror att han driver med mig men inser ju när jag tagit mig fram dit att han har helt rätt. Den är på insidan av glaset och kryper omkring där inne. Hur den kommit in vet vi inte och hur den ska komma ut har vi förstås ingen aning om heller. Nu efter att jag lagt Lucas så startar jag tv:n för att se på fotboll och då är myran borta........hmmm.

lina

haha.. ja det var verkligen en stor myra=) Lucas måste ha blivit fasinerad=) han gillar ju små kryo=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress