Jenny

Jordbävning!!!
Wiiiiiiiii det var nyss jordbävning här, inte bara lite durr utan det vibrerade, skakade och mullrade rejält. Måste säga att detta var det kraftigaste skalvet jag har känt. Vi har bott här i drygt fyra år nu och känt av tre skalv. Har aldrig förut varit med om det innan vi flyttade hit och nu tre gånger......lite skrämmande eller nervpirrande får jag nog erkänna.
Det går inte komma in på vk så vi kan inte läsa om vart dess centrum var men robertsfors/bygdeå brukar ju vara nära.
lina

hmm .. jag kände då ingen jordbävning.. fast kanske är det för att m itt hus ofta vibrerar så jag märker inte skillnad på en jkordbävning och en lastbil som kör förbi=)

Tessa

Jag kände inget heller, ni måste bo på nån speciellt känslig punkt för ni märker ju alltid av dem och här känns aldrig nått... =/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress