Jenny

Med till förlossningen
Jag måste ha blivit senil, jag kommer inte ihåg vad jag ska ta med till förlossningen. Jaja vissa saker kommer jag givetvis ihåg men det står still. Jag har börjat packa lite saker men några råd skulle inte skada.
  • Några bodysar
  • Baby sockar
  • Baby mössa
  • Filt
  • Amningsinlägg
  • Blöjor (ja jag vet att man får på BB och förlossningen men ändå)
  • Tvättlappar (det får man också men för säkerhetens skull så tar jag med)
  • Kräkhanddukar
  • Kamera
  • Festis som jag kan dricka
  • Körkort
  • Förlossningsplan/Blodgrupp
Tror jag har kommit ihåg att skriva ner det jag packat, jag vet att jag inte packat några kläder till mig än men jajaj det kommer.
Någon som har någon toppenide på vad jag ska ha med mig???
  • Musik/talbok är något som jag funderar på
Anna

Datorn så du kan spela betapet ;D

Anonym

Jag födde visseligen barn i fyra dygn (!) och då var bästa vännerna värmedynor, vattenflaska och lypsyl. Annars var väl tofflor en höjdare på BB även om jag inte låg inne så länge. Sen pengar till parkeringen och ngn frysmat till Nicke om det skulle dra ut på tiden. Åh, jag tycker att det är spännande med en förlossning nu när det börjar närma sig igen för mig!



Kram

Anonym

och förra inlägget var från mig =)

Linnéa

Tack för dina tips iaf, för jag har ju noll koll!! Jag kanske härmar dig litegrann=). Vad tror du då?? När får ni åka in=)?

Emma

Gainomax! Själv hinkade jag 3st med jordgubbssmak på under 30min när Frans bara skulle ut. Den får delad första plats med lustgasen:) prova! Lycka till!

Kommer förresten förbi er nån dag snart hoppas jag och lämnar en påse med blandade lånade saker från er,humm bättre sent än aldrig:) Förlåt för den långa lånetiden. Kram!

Elina

Nu mera får man inte blöjor på BB så de är verkligen ett måste. Kläder till dig själv ... får du inte glömma! Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress