Jenny

Midsommar
I dag har vi levt som den lilla familjen som vi faktiskt är, jag har slagit bort alla tankar och levt här och nu. Våra barn gav oss sovmorgon till klockan åtta, vi åt frukost, pysslade, gjorde iordning lite picknicmat och styrde bilen mot Haga. Väl där ut med två barn, två barnvagnar, två föräldrar och två stora hundar och picknickmat =) VOLVO det är en familjebil det. Vi traskade upp mot Gammlia i det fina, vackra vädret. Jag höll på att få värmeslag men var mer rädd för mjölkstockning så jag hade snäll på mig tjocktröja! På Gammlia umgicks vi med vänner, åt, tittade på folk och bara var. På eftermiddagen blev Nova hungrig för andra gången och jag kände att det var dags att ta hem henne så jag kunde amma i lugn och ro. Ner till Haga igen, ammade, såg på fotboll, umgicks och åt en supergod middag med efterrätt. Vid sju så styrde vi bilen hemåt för att lägga barnen, vila och se på fotboll. Nu sover barnen gott sedan en tid tillbaka, Nova har dock ätit och hunnit bajsa på sin pappa, jag har hunnit ta det lite lugnt och nu är det bara bissingarna som ska få sig en omgång innan det är dags att försöka sova en stund innan prinsessan vaknar för att äta.
Lina

ja det var verkligen en himla trevlig dag :) det enda man kan göra är att ta saker och ting som dom kommer inte lönt att oroa sig innan man vet, jätte lätt för mig att säga... men det är sant, du brukar ju själv säga det till mig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress