Jenny

Buddy Holly
Jag och Lina var på musikal i går. Underbart, i slutet kunde man bara inte stå still. Tror aldrig att isladan har gungat så mycket som i går kväll. Brolle är verkligen underbar, de andra är självklart också bra men Brolle......oj oj oj. Han kan sjunga. La märke till att de hade tejpat över hans tatueringar på händerna så att man inte kunde se dem, även den på halsen där det står "The night is darkest before the dawn". Lite skumt att täcka över dem eftersom han ändå tog av sig allt utom linnet i slutet och då syntes ju ALLA tatueringar eller ja iaf de som var utan för kläderna =) Men det är säkert för att Buddy inte hade några.
Intill Lina och mig satt det ett gäng (troligen arbetskamrater) fulla människor. Varför gå på musikal och sedan vara full. Skumt. Hur som helst så satt de så nära Lina så att de som Lina uttryckte sig - Hade jag ställt mig upp hade min stol inte fällts upp utan varit kvar. Alltså satt de praktiskt taget i knät på henne =) De gungade, sjöng, busvisslade och ropade allmänt en massa ord. Musikal vs Fulla människor.........Musikal, defintitivt =) Dock var det ju trevligt att de hade roligt, vi fnissade ju lite åt dem med.
Hur som helst så var det roligt att gå på musikal och förgylla tillvaron lite extra. 
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress