Jenny

Fastnat!
Efter morgonens promenad fick jag ont i magsäcken, jag hatar när det blir så blir helt lamslagen. Tog två alvedon och la mig i soffan för att de skulle få någon verkan. Vips så hörde jag hundarna i vardagsrummet, blev lite irriterad då jag sagt åt dem att stanna i hallen eftersom att de var blöta. Tittar upp och inser att klockan redan är halv tolv och det är Nicke som kommit hem och det är därför hundarna far omkring som två yrväder i hela huset. Jag brukar aldrig sova på dagen, har inte ens varit i närheten av trött. Nu slocknade jag som en klubbad säl. Inte nog med det för när jag vaknade så hade mina ringar fastnat på fingret och det är något som kan få mig att bli lite smått galen. Åt lunch först och sedan blev det kallvatten med tvål, nu ligger de på sidan av bordet och det blir nog till att låta de hänga runt halsen under resten av graviditeten.
Anna

Jag kan inte heller ha mina ringar längre. Fingrarna blev små prinskorvar när värmen slog till..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress