Jenny

Helgen
Varför går helgen så fort? Det känns som om man inte hinner göra nått alls, klockan tickar allt för fort. Tanken var att vi skulle skruva ihop vårt nya kök i helgen men det gick tyvärr inte eftersom att de inte skickat med någon beskrivning på hur man ska skruva ihop skåpen.......mycket mycket irriterande måste jag säga!!!!
Två goda middagar med trevligt sällskap har vi hunnit med. Självklart blev det grillat och det är lika gott varje gång.

I morse såg jag fram emot en skön sovmorgon men mannen i huset klarar tydligen inte av att hålla reda på ett busfrö för när han kommit upp och väckt mig två gånger så kunde jag inte somna om utan fick snällt kliva upp. Tänkte att jaja det är inte hela världen tills jag upptäckte att klockan inte ens slagit sju! Vad är en sovmorgon värd egentligen? Kanske en annan dag eller ett annat år. Nä, jag kan inte heller sova i morgon eftersom att jag lämnar Lucas på dagis varje dag så jag får snällt kliva upp ändå.
I dag har bilen fått sig ett bad och nu håller Nicke på att dammsuga insidan så det blir riktigt fin. Lucas är också i bilen, det hörs eftersom att han älskar att trycka på tutan.
tessa

jo robert har riktigt fint steg... =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress