Jenny

Just nu känner jag mig djävligt humorfri
Så sa precis våran hantverkare när han lackade ur fullständigt på luckan till diskmaskinen. Tydligen har vi fått fel storlek på diskmaskinen och därför djävlas det för honom när han ska sätta dit luckan och jag kan lova dig att han har försökt på alla sätt som bara går. Det påstås att det ska gå att fi dit den ändå om man "bara" lirkar lite med måtten åt nått håll.
I går var den andra hantverkaren förbi på köksbutiken två gånger, i dag har Nicke varit där en gång och från början fick vi åka dit fem gånger för att byta till rätt saker. Just nu känns det precis som om vårt kök aldrig kommer att bli klart. Ingen el till spisen fick vi heller eftersom att elektrikern hade åkt till fjällen och det visste ju inte vi. Jag lovar att denna köksaffär kommer att göra att jag förlöser vårt barn tidigare.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress