Jenny

Lek
Hämtade Lucas på dagis strax före tre, vi gick hem och lekte i sandlådan. Efter en stund gick vi upp och gungade i en av lekparkerna på gården. Trodde aldrig han skulle bli less, efter 30 minuter gav han upp. Vi traskade hem med "grodan" och sedan tog Lucas trehjulingen och vi gick upp och hälsade på Ethan och Carina. Isabelle kom hem efter en stund och så satt vi där och surrade lite innan magen började kurra och det var dags att gå hem igen. Blandad middag blev det eftersom det bara är Lucas och jag hemma, spagetti med köttfärsås till barnet och keso, melon, tomat och gurka till mig. *Mums* synd bara att jag blir hungrig lika fort som jag blir mätt. Nu sitter Lucas och leker i sitt rum och jag hoppas att Nicke snart kommer hem så han hinner träffa sin son innan det är dags för sängen.
Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress