Jenny

En andra chans
Med risk för att få halva Svenska folket mot mig så tycker jag att det var rätt beslut att Jay fick vara kvar i Idol, alla förtjänar en andra chans. Han får böter och måste jobba med sina egna problem, räcker inte det? Måste man hängas ut stort i media och alla jagar en som ett skadat djur. Jag tycker absolut inte att det är rätt det han gjort och jag tycker att det är bra att han får sina böter men han behöver hjälp inte slängas ut och lämnas åt sitt öde. Vad händer då? Inte blir något bättre av det, hans räddning är kanske att få vara kvar och nu kämpa ännu hårdare och verkligen visa vad han vill. Det är inte så att han på något sätt har underlättat tävlandet för sig själv på detta sätt, det är inte doping snarare åt andra hållet.
Jag kommer att fortsätta hålla på Jay för i min ögon har han alltid varit bäst och kommer att fortsätta att vara det, se bara hur han lyckades leverera i går trotts presskonferens och annat trams som lätt kan göra att man tappar fokus. Många andra år har det varit lagbrott i Idol men inget så här grov, ingen annan har blivit avstängd utan de har också fått en andra chans.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress