Jenny

Kungen
Var och fotade kungen i dag, tyvärr så vann Jespers kamera över mig och bilderna blev så dåliga så jag nästan började gråta när jag var hos Bettan. Ni får stå ut med att jag inte lyckades få skarpare bilder, åååå vad jag längtar till min kamera som jag känner. Jesper har en alldeles för bra kamera för mig =) Tråkigt för Bettan som inte fick några bra kort men så kan det vara. Jag blir bara så arg på mig själv när jag vet att den tar helt fantastiska bilder om det inte är skit bakom knapparna!!
Måste jag nämna att det blåste storm och att jag höll på att frysa ihjäl så det gjorde inte saken bättre!
Han hoppade glatt över hindret
Hopp, hopp
Pusta lite
Hopp igen
Lite dressyr
Lite konster
Dressyr
Mer dressyr
;
Ego bild
Flizan
Välförtjänt vila
Snyggingen
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress