Jenny

Mycket
Det var så mycket jag tänkte att jag skulle skriva men jag kommer inte ens ihåg hälften.....
  • När jag var på morgonpromenaden så hade jag två tjejer framför mig, upptäckte att vi inte hade samma stil. Hon hade ett par klarröda converse, vita intersport tubsockar uppdragna, mintgröna tajts, orange kjol och en rosa/ceris adidaströja upptill.......hmm ja färgglad var hon i alla fall.
  • Var på Coop och skulle handla messmör till Nova, hittade 100 andra saker att handla, går till kassan och inser att jag glömt messmöret.
  • Bussar och bilar verkar inte ha någon blinkers längre
  • Lucas blev ledsen i morse då jag lämnade han för de skulle vara inne i dag och jag hade peppat han till det eftersom att förra onsdagen när de skulle vara inne så ville han vara ute och blev så ledsen när han insåg att de skulle vara inne. Nu var han väl förberedd på att vara innne, vad händer då?? Jo, självklart ska de vara ute....även fast jag blev ombedd i går att förbereda han på att vara inne. Tydligen var det dubbelbokat så de skulle vara ute och Lucas blev ledsen, kände mig som en skurk.
  • Carina hittade en bumbostolBlocket i går så vi skyndade oss att ringa på den och äntligen var vi först och vi bestämde att vi skulle hämta den i dag. Sagt och gjort jag åker iväg till bestämd adress och kliver in i trappuppgången, självklart bor de på 6 våningen och jag kan välja mellan en skrutthiss eller en jättesmal snurrtrapp, jag tar trappen och inser efter två våningar att detta kommer att bli varmt eftersom jag har Nova sovandes i babyskyddet på armen.......pust....
  • Släppte över en gångare vid ett övergångsställe och jag lovar att jag skulle gå fortare även om jag gick baklänges.
  • Var på Coop i går med och när jag skulle ta en påse så var det ett äldre par som kollade på brustabletter precis intill så ingen kunde komma fram till påsarna, de märkte inte heller hur det bildades en liten kö bakom dem, lite gulligt faktiskt =)
  • Sanni hjälpte mig att knåpa ihop en liten film på Casag i går kväll.
Nu kommer jag inte ihåg några fler saker som jag skulle nämna men de kanske pluppar upp någon annan gång =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress